Pages

Saturday, May 7, 2011

- kenangan -

Rindu mengamit aku ke sini..tempat di mana aku menemui dia..
inilah satu2nya tempat kenangan aku dgn dia..
...sweet..tp luka....
mengimbas kembali kenangan aku dgn dia.. 
sewaktu dia smpai..hatiku gembira wlu pun ku tahu... kesudahannya...
aku ingin memandang dia tp..dia tinggi :) aku kene mendongak utk melihat wajah dia.. dan dia plk berdiri membelakangi lampu jln..dan setiap kali aku mendongak melihat dia..suluhan lampu jln menganggu renungan mata aku utk melihat jelas ke matanya.. ahhh aku rindu... really dear... i miss u so much!
mmg agak kelakar.. pertemuan yg hampir sejam tu aku isi kan dgn duduk di sebelah dia..bersentuhan bahu dan dlm dia aku curi-curi mencium bahunya..hmmm..aku ingin memeluknya tp apakan daya...aku dapat baca reaksi dia...namun aku berterima kasih dan bersyukur sekurang2nya aku di beri ruang utk duduk disisinya...
Dia melayan aku dgn baik.. terima ksh syg... wlupun aku lihat wajahnya sikit tegang..namun aku tahu dia mengawal hatinya dgn luahan kata2 dia...
Terima Kasih Tuhan krn memberi aku peluang itu dan memberi aku kekuataan utk berdepan dgn nya walaupun aku terpaksa memikul 1001 kesalahan.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...