Pages

Thursday, May 5, 2011

- Akhirnya -

Terjawab sudah segalanya..biar pun meninggal seribu kesakitan namun aku pasrah kerana segalanya atas kesilapanku...


Kini segalanya kembali seperti dulu..sendiri aku meniti hari2 hidupku..Maafkan aku atas segala yg terjadi.. Dikala aku terfikir..saat aku jujur aku temui ketidak jujuran tp di saat aku tidak jujur..aku temui kejujuran..
Andai satu hr nnt aku terima hukumannya..aku pasrah krn DIA lbh mengetahui kenapa segalanya terjadi..
Alhamdullilah..sekurang2nya aku dpt menghilangkan rasa bersalah ku..mngkin dia bkn utkku... Mudah2an dia bahgia dan menemui cintanya..
Aku ingin melihat dia bahgia..melihat dia senyum..ketawa seperti sebelumnya...
sudah pasti aku akan rindukan suara dan belaiannya...
Andai aku tidak lagi memiliki semua tu..aku terima...
Mngkin itu hukuman utk aku....


cinta tak bermakna memiliki...
tp mencintai bkn utk disakiti...
hy harap dia bhagia dgn hdupnya..
krna itu sudah bt sy trsenyum..
wlpun sbnrnya hati ini sgt terluka...


Izinkan aku terus menyayangi dan merinduimu

izinkan aku terus berkongsi rasa sedih dan gembiramu
wlupun aku tak bisa memilikimu..
aku hargai segala kasih yg kau beri
dan akan ku simpan segala memori
hingga akhir hayat ini.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...