Pages

Tuesday, January 18, 2011

- tak faham -

 aku kdg2 tak fhm dgn sikap manusia ni... kita cuba berbaik tp di salah ertikan.. di tuduh mcm2.. apakah xde istilah kawan antara lelaki dgn perempuan?
aku tak kisah nk berkawan dgn sape pun.. apa status org tu..aku tak kisah.. lau org dtg cara baik aku layan cara baik..
...aku tak faham.. knp tetiba persahabatan jd permusuhan.. perlu ke ada permusuhan..
berkali2 aku da terangkan aku hnya berkawan..tp knp msh ada yg tak faham...
cerita yg sebenarnya....
dulu aku ramai kenalan terutama lelaki..tp aku tak penah meletakkan hati dan perasaan dlm perhubungan.. baru2 ni aku di maki dan di marah sbb aku berkwn baik dgn suami dia.. aku mmg terkejut krn mula2 persahabatan kami mmg mendapat restu si isteri..dan aku pun tak faham knp tiba2 si isteri maki2 aku..akhirnya aku beralah sbb aku tau aku salah.. berkawan dgn suami org... cerita tu diam seketika... pada 11.1.2011 suami dia msg aku memohon maaf atas apa yg berlaku.. aku tak mau pnjng cerita..aku terima krn aku kira dunia ni terlalu kecil.. kemana pun kita.. kita tetap berada di dunia yg sama..'berkasih wlu hnya sementara' .. hmm aku mmg tak faham tntng nie.. sbb aku tak pernah berkasih dgn suami org dan semmg dr awal lg aku dh kata kita hnya kwn.. even isteri dia tnya pun aku ckp perkara yg sama... dan hr ini aku di marahi lg oleh isteri dia sbb msh msg dgn suami dia.. tak kisah lah.. aku terima krn aku tau..salah aku melayan msg2 suami dia.. wlupun sekadar menjernihkan suasana.. di kesempatan ini aku mohon maaf pada keluarga si isteri atas keterlanjuran sikap aku.. sejujurnya aku tiada apa perasaan pun pada suami dia.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...